Rikus88 2014.02.06. 13:02

Kaparófa akció

Van egy cicusom, aki egy nem mindennapi elkényeztetett szobacica. Mikor találtam a cicát és hazavittük jól be is vásároltunk neki a közeli Fresnapfban. Volt értelme persze, mert tálka meg macskaalom kellett, de egy csomó olyan dolgot is vásároltunk, ami mostani szemmel már több mint felesleg volt. Ilyen ez a pihe puha cicaágy: 
IMAG1099.jpg

Azt hiszem ezen az egyetlen estén aludt benne, ez akkor volt mikor hazahoztuk. Azóta változtak az idők, ágyként szolgál azóta a szennyes-kosár teteje, a kanapé, az egérketrec teteje, a radiátor, az ablakpárkány és még sorolhatnám, de a nagy kedvenc a DOBOZ:IMAG1398.jpg

Azt hiszem ez lesz a következő átalakítós projekt, de térjünk vissza az eredeti témához. Vettünk cicusnak egy kaparófát is, ami azóta is a tálkája mellett szomorúan várja a gazdáját, aki egy kicsit megkapargatná. Ellenben a két puha fenyő ebédlőszékünk az nagy kedvenc lett karomélesítő szerszámként. Tekintve, hogy kislakásunk eme bútordarabja nem erre a célra lettek kifejlesztve, valami megoldást kellett rá találni. Rengeteg kaparófa ötletet láttam neten. De építeni vagy venni nem akartam hatalmas állványokat, amik elfoglalnák a lakás felét, de egy használható ötletet találtam. Ez a zsinegezés, tehát vettem zsineget és a kedvenc helyét körbetekertem. Nem tudom a képeken mennyire látszik de ez lett az érintett szétkapart területből:

CAM00206.jpg

CAM00205.jpg

 Ugyan még csak egyik felét csináltam meg teszt céljából, hogy mennyire lesz tartós, de cicusnak nagyon bejött egész a szék tetejéig megcsinálom, mert mindenhol szét van kaparva. Ami kell hozzá az két nagy gombolyag madzag és pár csík kétoldalú ragasztó, amit csak a biztonság kedvéért. És egy nagy adag türelem, mert nem megy olyan gyorsan mint ahogy képzeltem. Ha lekészült akkor az egész képet felrakom egybe, de egyenlőre az idegbecsípődés a kanapéhoz láncolt, úgyhogy az írás jobban megy. :) További szép napot mindenkinek!

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativhetkoznapok.blog.hu/api/trackback/id/tr925799650

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása